דיקור סיני מודיעין עילית \ דיקור סיני לכאבי ראש \ דיקור סיני למיגרנה \ תופעות לוואי

דיקור סיני לכאבי ראש, מיגרנה

ולמגוון בעיות אחרות

אחת משיטות הטיפול שלי האהובות עלי היא דיקור סיני,

תוצאות מהירות , תוצאות מוחשיות ,

כמו לדוגמה במקרה של פריצת דיסק L4-L5

שהמטופל מגיע כשהוא כמעט לא יכול לזוז, ואחרי טיפול הוא מרגיש הקלה גדולה

עובדות אלו תורמות לרוגע הנפשי והמוטיבציה של המטופל.

דיקור סיני – יתרונות:

• רוב הטיפולים משפיעים דרך אגב גם על רוגע נפשי ! לא פעם אמרו לי מטופלים ששמו לב להפתעתם  שהתיאבון שלהם נרגע, והם לא מחפשים כל הזמן מה לאכול, למרות שהטיפול שקבלו ממני היה לנושא אחר לגמרי ולא לאכילה רגשית.
  • הטיפול מקל בדר"כ באופן מהיר על כאבי שרירים, כאבי ראש, מיגרנה, כאבי גב ועוד, בדר"כ כשמגיעים אלי לטיפול בכאבי גב,  האדם חש שיפור גדול כבר מהטיפול הראשון .
  • הטיפול בדיקור חוסך בהכנסת חומרים לגוף, זה מהווה יתרון גדול בטיפול בנשים בתקופת ההיריון, וכן בטיפול באנשים עם בעיות שונות המגבילות בנטילת תוספי תזונה או צמחי מרפא.

מה זה דיקור סיני  – אקונפוקטורה    Acupuncture

דיקור היא שיטת טיפול לאיזון הגוף והנפש ע"י החדרת מחטים והשהייתם למשך כ 25 דקות,
לפעמים פחות ולפעמים יותר לפי שיקול דעת המטפל

המחטים משפיעות על גירוי עצבי על גבי מסלולים שונים הנקראים מרידיאנים.
בערוצים הללו  זורמת אנרגיה שמשפיעה על תפקוד הגוף והנפש, הסינים קוראים לאנרגיה הזו "צ'י"

ישנם מרידיאנים מסוג  Yin  – שמהותם היא רגיעה , קרירות, שקט – זה מקביל למסלול ה-"פרא סימפתטי" בשפת הרפואה המערבית.

ישנם מרידיאנים מסוג Yang – שמהותם היא – חום, נמרצות, יוזמה – וזה מקביל לערוץ ה – "סימפתטי".

האיזון בין הYin  ל – Yang הוא הצעד המתבקש בכדי להביא את הגוף והנפש להרמוניה ובריאות איתנה.

איך מאזנים ?   – ראשית כל אבחון !

האבחנה טרם הטיפול נעשית ע"י הסתכלות בלשון של המטופל וגם באמצעות אבחן באמצעות הדופק בידיים,

שני אלו משקפים נאמנה את המצב האנרגטי במרידיאנים למיניהם, ומנחים את מתווה הטיפול,

הדיקור כאמור מתבצע באמצעות במחטים המוחדרות בעדינות במקומות הנכונים בהתאם לאבחון.

הטיפול מאזן את האנרגיה \ מערכת העצבים ומשפיע על אברים שונים ובכך משיב את הבריאות לאיתנה.

לאורך כל מרידיאן ישנם נקודות רבות דרכן אפשר להשפיע על הבריאות ע"י דיקור ובחלקן אף בלחיצה, בכל מרידיאן קיימות נקודות דיקור בעלי אופי פעולה שונה.

ישנם נקודות שמחזקות, ישנם כאלו שמסירות חסימות אנרגטיות, ישנם נקודות בעלות אופי מקרר שמנקזות חום מיותר , משתמשים בהם בין היתר לטיפול בדלקות,

כמו כן ישנן נקודות מיוחדות לשיכוך כאב, וישנם כאלו שתפקידן ליצור איזון בין מרידיאן אחד למשנהו.

דיקור סיני

דיקור סיני -איפה מדקרים בגוף ?

המיקום של החדרת המחטים נעשה בהתאם לאבחון מקדים, נקודות דיקור שונות ממוקמות באזורים נרחבים בגוף.

הדיקור נעשה באמצעות מחטים בעוביים שונים ובאורכים שונים, בהתאם לצורך הרפואי ובהתאם לרגישותו של המטופל,

תוך כדי טיפול אני מזיז או מסובב בעדינות את המחטים או את חלקם, (פעולה זו מכונה "סטימולציה)
ומטרתה , כדי להעצים את השפעת הטיפול.

ישנם נקודות הזוכות לחימום בהתאם לצורך בכדי להעצים את פעילותן ולשפר את החום וזרימת הדם .

דיקור סיני תופעות לוואי

האם יש לדיקור תופעות לוואי ?

כמטפל וותיק, תופעת הלוואי השכיחה המוכרת לי , הינה תופעה חיובית בהחלט  והיא – רוגע נפשי ! , עם זאת, לפעמים תתכן עייפות בשעות שלאחר הטיפול.

דיקור סיני – האם זה כואב ?

באופן כללי דיקור סיני לא מכאיב, הטיפול נעשה במחטים עדינות מיוחדות עם טכניקה למזעור כאב,
עם כל זה מטבע הדברים ישנה שונות בין אדם לאדם בסף הרגישות, ובין אזורים שונים בגוף.

מה אורך הטיפול בדיקור ?

באופן כללי הטיפול אצלי אורך כ 45-50 דקות ויכול להגיע גם לשעה אמנם במקרים מסוימים בהתאם לשיקול דעת, הטיפול יהיה אורך יותר או קצר מזה.

לאילו בעיות עוזר דיקור סיני ?

הטיפול באקונפוקטורה משמש למגוון בעיות רפואיות

דיקור סיני למיגרנה

האקונפונקטורה לכאבי ראש ומיגרנה היא דבר נפלא, דיקור סיני למיגרנה מהווה דרך טיפול ידועה ומקובלת
גם בממסד הרפואי הקונבנציונאלי

המחטים שמוחדרות במקומות מסוימים בהתאם לאבחנה מקדימה , מפחיתים לחץ באזור הראש, ומרגיעים את הנפש

דיקור סיני לפריצת דיסק

פריצת דיסק L2-L3

פריצת דיסק L3-L4

פריצת דיסק L4-L5

פריצת דיסק בצוואר

בפריצת דיסק או סיאטיקה נוצר לחץ על עצבים ספינאלים  שמפעילים את הרגליים.

הדיקור הסיני משחרר את הלחץ ומטפל בדלקת שנוצרת בהרבה מקרים עקב הפריצה של הדיסק,
זו הדרך של הדיקור לשכך כאבים  ולהחזיר את האדם לפקוד תקין.

דיקור לכאבי ברכיים

כאלו הסובלים מכאבים בברכיים מפיקים תועלת רבה מדיקור סיני, המחטים משפרות את זרימת הדם
ומקלות מאוד על הכאב,

הדיקור נעשה באזור הברכיים, אבל לא רק, ישנם מקומות נוספים בגוף ששם יש נקודות דיקור המשפיעות לטובה על כאבי ברכיים.

אקונפונקטורה להורדת לחץ דם גבוה

ללחץ דם גבוה יש גורמים שונים והתופעה מצריכה אבחנה רפואית, הדיקור יכול להוות חלק חשוב
ברפואה משלימה ללחץ דם גבוה ע"י הפחתת מתח נפשי וגופני בעיקר.

דיקור סיני לגלאוקומה

התועלת של דיקור סיני ללחץ תוך עיני ברורה בהחלט, ישנן נקודות דיקור שמשחררים לחץ מאזור הראש
והעיניים ומשפרים את המצב.

דיקור סיני לפוריות

דיקור סיני מועיל הרבה כדי להיכנס להריון דרך התייחסות לכמה מישורים, ובהתאם לאבחון מקדים
תוכלו לקרא עוד במאמר דיקור סיני לפוריות  וגם המאמר דיקור סיני לפוריות הגבר

זירוז לידה באמצעות דיקור

אקונפונקטורה לזירוז לידה מוכרת כיום גם בבתי חולים כדוגמת  מרכז רפואי שערי צדק
דיקור סיני לזירוז לידה – איך זה עובד ?

נקודות דיקור מסוימות הן בעלות השפעה על הרפיה, פתיחת הרחם, הזרמת דם לרחם והתכווצות הרחם,

הפעולות הללו מסייעות מאוד לזירוז הלידה בהגיע זמנה

אקונפונטורה לפוסט קורונה

נגיף הקורונה ( covid 19 ) מחליש  \ פוגע באזורים שונים בגוף ובמערכת העצבים,

פוסט קורונה יכולה להתבטא בחולשה, עייפות, קשיי נשימה, תתרנות – חוסר הרחה, חוסר טעימה
כאבים שונים ועוד
דיקור סיני הוא חלק חשוב בשיקום לאחר קורונה עקב השפעתו על פעילות מערכת העצבים וזרימת הדם.

בעיות נוספות שזוכות למענה בדיקור :

דיקור סיני בתקופת ההיריון יעיל לבעיות שונות,

מעניין אותי לקרוא על דיקור סיני בהריון